2013. október 23., szerda

46. fejezet

*6 hét múlva*

Fáradt vagyok. Úgy érzem magam, mintha szültem volna egy kisbuszt. Remegő karokkal ülök Harry mellett és bőröndjébe pakolok. Végre hazaengedik. Szemeinek édes csillogása visszatért és perverz humora is.
-Annyira szeretlek.- tapadt ajkaimra.
-Na! Csibéim! Először érjünk haza.- jött be mosolyogva Zayn.- Ne itt essetek egymásnak!- Mióta Hazza állapota javul senki nem beszél a betegségéről és ez így van jól. Mindenki tudja, hogy bármikor bekövetkezhetek a tragédia, de senki nem szeretne tudomást venni róla. Hatalmasat sóhajtva kaptam fel a táskáit és lecipeltem a kocsihoz.
-Kicsim.- simította végig a karom, mire kirázott a hideg.- Én is elbírom.- mosolygott aranyosan.
-Jó, de te ugyan nem fogod cipelni! Most én szolgállak ki téged!- loptam tőle egy puszit.
-Annyira imádlak.- markolt a fenekembe. Aprót nyögtem, válaszul kuncogva a nyakamba nyomott egy nyálas puszit.
-6 hét, Haz. Most ne szórakozz velem!- csuktam be a szemeim és gyorsan bepakoltam a kocsi hátuljába. Remegve fogtam a kormányt és úgy éreztem, hogy menten elalszok. Gyorsan hazaértünk, de semmi erőm nem volt kipakolni, így a srácok hozták a cuccokat. Felmásztam a szobámba és, mint egy hulla bedőltem az ágyamba. Harry mosolyogva mellém feküdt, majd átölelte a derekam és hüvelyk ujjával a hasfalamat simogatta. Tiszta libabőrös lettem, mire szerelmem felkuncogott. Puha ajkait lágyan enyémeknek nyomta, de nem mélyítettük el a csókot. Ez most így volt tökéletes. Az álom karjai erősen ragadnak magukkal az ő világukba.

*Reggel*

-Annyira unatkozom!- hallottam meg Hazza vontatott nyavajgását.- Kelj már fel!- kezdte el pöckölgetni a fülemet.
-Korán van.- húztam a fejemre a takarómat.
-Korán?- mászott a hasamra.- Fél 2 van Lou!- bújt mellkasomhoz. Ágyéka az enyémhez ért, ami egy apró nyögést váltott ki belőlem. Huncutul mosolyogva kezdte el mozgatni a csípőjét, mire megmarkoltam a vállait és csukott szemekkel nyöszörögtem.
-Kérlek, Haz!- suttogtam nyakába.- 6 hete nem... Ah!- tolta teljes erővel nekem magát. Alsógatyám fájdalmasan tartott ellent kitörni készülő férfiasságomnak.
-Paul keres minket...- jelent meg az ajtóban Niall, de elakadt a szava. Kanosan vigyorogva csípőre tette karjait.- Látom elvagytok, de ezt nektek is hallanotok kell.- indult el lefele. Hatalmasat sóhajtva kelt fel rólam Haz és együtt vánszorogtunk le a nappaliba.
-Most, hogy mind itt vagytok, azt szeretném mondani, hogy turnézni megyünk.- nézett végig rajtunk.- 1 és fél hónapig csak menni fogunk és nyomjuk!- csapott a vállamra. Ha tudná, hogy én mit szeretnék nyomni...- Holnap indulunk, pakoljatok össze mindent, ami kell. Busszal megyünk, ott is fogtok aludni.
-Rendben.- bólogattunk egyszerre majd mindenki eltűnt a saját szobájában. Kirámoltam az egész szekrényemet és benyomkodtam két bőröndbe, majd egy hátizsákba raktam a laptopomat, a töltőket és az elsősegély csomagot is. Fő a biztonság!
-Lulu!- ölelt át hátulról, morogva Hazza. Éreztem, hogy kemény férfiassága fenekembe nyomódik, mire hevesen fordultam szembe vele és vadul letámadtam ajkait. Belemosolygott csókunkba, majd lelökött az ágyra és kezét levezetve gyengéden férfiasságomra markolt. Szemeim kikerekedtek a rég nem érzett érintéstől. Nagyon vágytam már Harryre és ma végre az enyém.

*Taylor Swift*

-Sikerült?- mosolyogtam gonoszul a magas férfialakra előttem.
-Sajnálom, de kiszabadították.- hajtotta le a fejét bűnbánóan a több, mint 2 méter magas férfi.
-Ezt most komolyan mondod? Nem bírtál el pár tinédzser fiúval?- kezdtem el dörzsölni halántékomat. A hegyomlás méretű ember csak megrázta, kerek, busa fejét.- Inkább menj, és etesd meg a kutyát te szerencsés!- csuktam le szemeimet fújtatva.
-Értettem.- indult el a raktárba a kutyakajáért.
-Addig kitalálok egy új tervet.- ültem le sóhajtva a fotelbe.- Holnap turnéra mennek. Nem tudom mit fognak szólni, ha a kis szöszi nem tart velük...

9 megjegyzés:

  1. jelentem én vagyok az a tuskó, aki katasztrófára szavazott, de csak mert féltem az uramat :( TAYLOR!!!!! Ha bántod megetetlek a kutyámmal^^ Doberman a drága :P
    A blogodat pedig még mindig imádom, és nagyon tetszett a rész:)

    VálaszTörlés
  2. Imádtam, mint minden részt! :D Larry újra beindult! :D Taylort meg kinyírom az biztos!!

    VálaszTörlés
  3. ááá végre kanos Larry!xd jaj de jóóó!xd:) modt vigyorgok mint a tök!xd (képzelehted, ülök a buszmegben Rózsaszin Wattacukorral sé ezt olvastuk, én meg az egészet végig vigyorogtamxd!) mit csinál az a kurva Taylor?!o.o ha bántani meri Niall-t....*ropogtatja az ujjait* imádlak jaj de nagyon!xd gyors kövit, és sok larry sex-et:3 és ne legyen baja niall-nek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi! :3 Ígérem lesz Larry, de Niallről nem árulhatok el semmit. :D

      Törlés
  4. Mit képzel magáról ez a rohadt kis kurva Taylor?!:o Ha bántja Niallert én kinyírom...:D Amúgy meg nagyon boldog vagyok...Larry újra a régi :'D Szuper rész lett,csak azt sajnálom,hogy csak most tudtam elolvasni:/

    VálaszTörlés
  5. Bocsi hogy ilyen késön komizok.. de telorol nem egyszerü :P :D annyira jo... nagyon tetszik.. és eza rész... :D Taylor... meg... nem tudom mit csinálok vele ha baja lesz Niallnek! XD gyorsan kövit! :D

    VálaszTörlés