2013. szeptember 2., hétfő

22. fejezet

22. fejezet

-Louis! Louis!- ugrált az ágyon Zack. Harry morogva ült fel, majd elkapta a srácot és lefektette maga mellé úgy, hogy átkarolta, hogy ne tudjon mozogni.- De Harry!- mocorgott a kisfiú.- Éhes vagyok!
-Majd ha felébredtünk kapsz enni.- mondta csukott szemmel Hazza. Mély, rekedtes hangja teljesen beindított.
-De Louis!- nyavajgott.
-Menj le és kérj meg valakit, hogy csináljon neked kaját.- ajánlottam fel a lehetőséget. Haz elengedte és lement.- Tudod, az estit bepótolhatnánk.- simítottam végig izmos mellkasát.
-Álmos vagyok Lou.- ásított. Megjelent az ajtóban Zayn.
-Éhes a kölykötök.- tépte le rólunk a takarót. Fájdalmasan felnyögtünk.- Ti vállaltátok el.
-Megyünk.- keltem fel és alsógatyában lemásztam a konyhába magam után húzva szerelmemet.- Mit ennél?- kaptam fel Zacket és az asztalhoz ültettem.
-Pirítóst.- lóbálta aranyosan a lábait. Harry addig felöltözött, majd leült a kisfiú mellé, de szerintem el is aludt rögtön. Az órára pillantottam. Na ne már! Még csak 5:23 van! Ilyenkor még az ébredésre sem kéne gondolnunk! Megcsináltam a reggelit és raktam mindkét srác elé egy tányért a friss kenyerekkel, majd én is leültem Hazza mellé. Zack boldogan falatozott, mi meg, mint két hulla. Lassan befejeztük a kaját.
-Mit szeretnél csinálni ma?- néztem fiamra.
-Amit ti.- nézett rám, majd Hazra. Összenéztünk, majd szerelmem végigmérte alsógatya fedte testemet és azt hittem elröhögöm magamat. Azt biztos, hogy Zack nem fogja csinálni, amit mi akarunk!
-Nem szeretnél vidámparkba menni?- kérdeztem leguggolva elé.
-Az mi?- nézett rám nagy kék szemeivel.
-Ahol sok játék van. Mindegyiket kipróbálhatod.- kócoltam össze haját. Láttam ahogy szemei felcsillannak.
-Komolyan? És elmehetek én is?- zsongott be teljesen.
-Persze. Megkérem Liam bácsit, hogy vigyen el, oké? Nekem és Harrynek dolgom van.- köhintettem egy aprót és az említettre néztem. Elpirult és inkább gyorsan kiment.
-Oké. Niall bácsi is jön?- reménykedett.
-Megkérdezem.- vigyorodtam el gonoszan. És a tökéletes időpont a kérdések feltételére most van!- Nem szeretnél TV-t nézni?- kapcsoltam be neki a készüléket, majd felrohantam Liam szobájához. Halkan bementem hozzá, majd az előre előkészített befőttes üveggel a kezemben oda sétáltam hozzá. Ahogy horkolt néha kinyílt a szája és egy ilyen pillanatban beleöntöttem az üveg tartalmát.
-Te vadbarom!- kelt fel köhögve és köpködve.- Mi a szar ez? Uborka lé?- nézett rám undorodva. Nos, amit tudni illik Liamről, hogy gyűlöli a kovászos uborkát. Nem mintha én nem.
-Az. Kovászos.- nevettem. Szája elé kapta a kezét és kirohant a fürdőbe. Utána már csak az öklendezést hallottam. Fehér arccal jött vissza.
-Ugye tudod, hogy ezt még vissza fogod kapni Tomlinson?- nézett rám ördögien. Kicsit beparáztam, mert Liam nem nagy poén gyáros, de ha bevadul nagyon durva tud lenni.
-Csak annyit szerettem volna kérdezni, hogy nem lenne-e kedved elmenni Zackkel a vidámparkba?- avattam be tervembe.
-De, persze.- vonta meg a vállait, majd átöltözött. Átmentem Niallhöz. Ő már ébren volt, ezért a neki szánt csínyem nem ma csinálom meg.
-Nincs kedved elmenni Zackkel és Liammel vidámparkba?- néztem a szöszire.
-Felőlem.- kezdett el ő is készülődni. Lementem a sráchoz és leültem mellé a kanapéra. Éppen a Batman ment. Ekkor megjelent Harry feje az ajtóban.
-Nem jönnél egy kicsit?- sziszegte.
-Drágám. Fél óra és elmennek a srácok. Bírd ki.- mosolyogtam rá sejtelmesen. Alsó ajkába harapott és eltűnt. Lejöttek a többiek és leültek a TV elé kajálni. Mikor végeztek Liam és Niall elmentek Zackkel. Izgatottan fordultam Zayn felé.- Te ma nem találkozol Perrievel?- kérdeztem arra utalva, hogy igazán elmehetne, de ha nem teszi, nem fogjuk figyelembe venni, hogy itthon van.
-Nem. Ma úgy volt, hogy itthon ülök egész nap.- kapcsolgatta a csatornákat.
-De akkor nem fogsz nyavajogni!- tartottam fel a mutató ujjam. Éreztem, hogy már a gondolatra, hogy mit fogok csinálni Harryvel nemsokára, valami megmozdul az alsómban.
-Most, hogy belegondolok mintha Perrie említett volna valamit, hogy hova is megyünk.- kelt fel hirtelen és megpróbált a szemembe nézni. Felkapta a kabátját meg a cipőjét és el is ment. Hazza félénken nyitott be a szobába.
-Elmentek?- nézett körbe.
-Miénk a ház bébi!- csalogattam magamhoz, majd mikor már elég közel volt lerántottam magamhoz és ajkait kezdtem tépni. Nem bírtam tovább és kezemet bevezettem alsójába, mire válaszul megharapta a nyakamat. Na ennek megmard a nyoma! Lassan mozgattam a kezem, de még nem markoltam rá.
-Csináld.- bökött orrával a nyakamba.
-Azt ki kell érdemelni Hazza bébi.- nyaltam végig nyaka vonalát.
-Mit csináljak?- sürgetett. Kezemet nem mozdítottam, de néha hüvelykujjammal végigsimítottam azt a részt, amit elértem. Tudtam, hogy ezzel az őrületbe kergetem.
-Hozz tejszínhabot!- utasítottam és 10 másodpercen belül már vissza is ért a flakonnal. Elvettem tőle, majd lekaptam pólóját és farmerját. Egy csíkot húztam nyakától a boxere széléig és lassan elkezdtem lenyalni róla. Láttam rajta, hogy legszívesebben megfojtana, de hősiesen tűrte a kínzást. Mikor már nem volt rajta a krémből lerántottam róla az utolsó ruhadarabot is. Az édességből nyomtam makkjára, de csak egy nagyon keveset. A szőnyeget szorítva szenvedett. Nyelvemmel először óvatosan körbe-körbe nyalogattam. Egyik kezével hajamba túrt másikkal pedig a dohányzó asztal lábába kapaszkodott.
-Louis!- nyögött hatalmasat. Meglepődve konstalláltam, hogy felért a csúcsra. Szemeit erősen összeszorította és a hajam helyett megint a szőnyeget tépte. Ahogy láttam, hogy elélvez éreztem, hogy én is közel vagyok. Pedig még csak hozzám sem ért! Amint a gyönyör kezdett elszállni testéből zöld szemeit rám emelte. Hálásan pillantott rám.
-Ennyitől?- kuncogtam, de kezét alsómra vezettem jelzésképp, hogy én még korántsem vagyok kielégítve.
-Hidd el, hogy a kicsi Louishoz sem nyúlok és elmész!- vigyorgott huncutul.
-Hajrá te nagy szájkaratés!- na ez érdekes lesz! Lágyan puszilgatta a nyakam, miközben egyik kezével fenekembe markolt, mire megugrottam. Hihetetlen érzés volt. Lassan áttért a mellkasomra és végignyalta egészen a V vonalamig, majd visszatért feljebb és elkezdte nyalogatni a mellbimbómat, amit egy nagy nyögéssel díjaztam. Visszatért csípőmhöz és mutató ujjával épp, hogy hozzáérve kezdte el simogatni, majd áttért V vonalamra. Teljesen kikészített és éreztem, hogy hihetetlen közel vagyok. Megéreztem leheletét ujjai nyomának helyén és tudtam, ez a vég. Megint fenekembe mélyesztette ujjait, ami megadta a végső löketet és olyan gyönyör söpört végig egész testemen, mint még soha. Sokáig csak szorítottam Hazza csuklóit, majd a csúcsról visszaérve leengedtem magam mellé karjaim és mosolyogva figyeltem szerelmem hibátlan arcát.
-Ennyitől?- nevetett halkan. Vele kuncogtam. Elkezdtem fészkalódni, mert a nedves alsógatya nem valami kényelmes viselet. Legalább levehette volna rólam. Észrevette, hogy kényelmetlenül érzem magam ezért megemelte a csípőmet és lehúzta rólam az anyagot. Hatalmasat nyelve engedett le és a koszos ruhadarabot eldobta a szoba másik felébe. Meztelenül ültünk egymással szemben. Lassan nyúltam ágyéka felé, de félúton elkapta a kezem.
-Majd máskor.- lehelt puszit kézfejemre. Mosolyogva keltem fel és elmentünk felöltözni.

*Délután*
-Louis, Harry! Megjöttünk!- hallottam meg Zack hangját. Vigyorogva mentem ki az előszobába és felkaptam őt, majd elkezdtem vele rohanni. Az udvarra futottunk, ahol Zayn enyelgett Perrievel.- Zayn bácsi! Segíts!- kiabált nevetve kisfiam a nyakamból. Igen, az én fiam!
-Louis! Mit csinálsz azzal a gyerekkel?- rohant ki Liam halálra rémülve.
-Nyugodj már meg haver. Nem tudom ki volt az aki a vidámparkban rosszul lett a hullámvasúton. Már nem azért, de Zackkel felültem mindenhova, te meg már azon kidobtad a taccsot.- röhögött a szöszi.
-Kussolj!- vágta oldalba Li.
-Gyere ide Zack.- hívta oda közéjük Perrie a kis srácot, mikor leraktam. Mosolyogva ült le a szerelmes pár közé a hintaágyra. Sokat nevettek és beszélgettek.
-Gyere kölyök! Fürdés idő van!- hívta be Harry. Hárman mentünk a mosdóba és beültettük a kádba.
-Ti mit csináltatok ma?- nézett rám, majd Harryre. 
-Semmi érdekest.- néztem gyorsan szerelmemre. Egy huncut mosoly jelent meg a szája sarkában.
-Lovagolni voltunk.- nézett vissza a fiúra. Nyeltem egyet, majd mikor éreztem, hogy megint keményedek kimentem tőlük és elkezdtem mélyeket lélegezni. 
-Ez nem segít!- jött el előttem Zayn.- Randizz egyet a jobb kezeddel. Amúgy Harry mi a szent szart csinált, ha te még mindig kanos vagy? Csak feküdt, mint egy darab fa? 
-Szállj le rólam bagós!- nevettem.- Amúgy a szexuális életünk tökéletes. Ha ennyire érdekel...
-Kussolsz! Egy szót se vagy takaríthatod az ebédemet, amit nem szeretnék viszont látni.- menekült a szobájába. Lehiggadtan mentem vissza a srácokhoz. Zack már kiszállt a kádból és éppen a pizsamáját vette föl. 
-Irány lefeküdni!- kaptam föl és elcipeltem a szobájáig, majd egy mese után elaludt és mi is lefeküdtünk Harryvel. De nem úgy, hanem aludni. Mosollyal az arcomon aludtam el. 

6 megjegyzés:

  1. Ájj ha nem lenne az uccso elötti mondat még férre is érteném :""DD imádom nagyon jóóóóó kérlek hamar kövit :"D

    VálaszTörlés
  2. Most találtam a blogodra, úgy volt hogy nem olvasom el egyszerre, de annyira tetszett hogy nem birtam ki! :D annyira aranyosak együtt!! :D és ez a kisfiú, annyira édes, imádom a filmet amiben játszik, megzabálni való kisfiú!! :D
    Nagyon imádom, várom a folytatást!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :D Tudom, én is imádom! :3 Olyan cuki!

      Törlés