2013. szeptember 4., szerda

23. fejezet


*Reggel*

-Louis.- hallottam meg Zack erőtlen kis hangját. Hirtelen ugrottam ki az ágyból. Mi van vele? Tegnap ugrálással keltett, ma pedig ilyen gyenge? Odarohantam mellé és láttam, hogy valami nincs rendben vele. Nagyon sápadt volt és szemei alatt hatalmas karikák húzódtak. Féltve mellkasomhoz húztam.
-Harry!- rúgtam bele a lelógó lábába. Morogva hátára fordult és felült.- Zack rosszul van!- csuklott el a hangom. Lehet kicsit túlaggódom a dolgot, de nagyon megijedtem. Hirtelen pattantak ki szerelmem szemei és ránk nézett. Gyorsan mellénk ért és mindkettőnket átölelt.
-Felöltözök, te addig öltöztesd fel, utána cserélünk.- küldött ki minket a szobából és átmentünk a kisfiú szobájába ahol kerestem neki ruhákat és gyorsan ráadtam. Gyors léptekkel mentünk vissza a szobánkba és átadtam Harrynek majd én is összekészülődtem. Lélekszakadva rohantam utánuk. Útközben berontottam Liamhez.
-Most nem fog összejönni Lou!- vigyorgott, de mikor rám nézett lefagyott a mosoly az arcáról.- Mi a baj?
-Elmegyünk Zackkel az orvoshoz. Nincs jól. Majd jövünk. Mondd el a többieknek is ha keresnének!- futottam le a garázsba mert ők már a kocsiban ültek. Bepattantam és már indultunk is. Nem beszéltünk útközben, de Zack nagyon rosszul volt. Rettegve léptünk be vele a gyerekorvoshoz. Ölemben ült és vártunk a sorunkra. Amilyen szerencsénk volt egy directioner csaj is ült ott a barátnőjével. Elkezdtek sikítani. Puszta kézzel képes lettem volna megfojtani mind a 2-őt. Nem látják, hogy kurvára nem alkalmas?
-És ő kinek a fia?- mosolyogtak Zackre.
-Az enyém.- simogattam meg a kicsi arcát. Lemerevedve bámultak, majd elnevették magukat és visszamentek a helyükre. Mi következtünk. Rettegve álltam az orvos mellet, aki Zack meztelen mellkasát hallgatta.
-Hallom. Valami nagyon nincs rendben a szívével. Szörnyű hangja van. Írok egy beutalót a kórházba. Most akár be is vihetik. Nem tetszik ez nekem.- rázta meg rosszallóan a fejét. Hihetetlen pánik lett rajtam úrrá. Mi lesz vele? Siettünk vele tovább. A kórházban kevesebbet vártunk és elvitték meg ultra hangozni. 1 órát vártunk az eredményekre.
-Sajnálom.- állt meg előttünk az orvos.- Hatalmas lyuk van a szívén. Nem tudom egyik, hogy bírta, de nagyon gyenge a vérkeringése és bármikor összeomolhat. Muszáj lesz bent tartanunk.- Összedőlt bennem egy világ. Mi van? Nem! Biztos félre nézték! Biztos, hogy valamit rosszul néztek! NEM! Könnyeim elkezdtek hullani és a pólómat markoltam a szívem fölött. Harry átölelt és szorosan tartott. Nem szóltunk egy szót sem. Sokáig így álltunk.
-Louis, Harry.- hallottam meg a hangot, amire összeszorult a szívem. Gyorsan megtöröltem az arcom és Zackre néztem. Már kórházi ruha volt rajta. Felugrott a karjaimba. Mosolyogva nyomtuk össze a homlokunkat. Sápadt volt. Remegve tartottam, de jött egy orvos és be kellett vinnem a szobájába.
-Most el kell mennünk Zack, de hidd el, hogy holnap is be fogunk jönni és minden nap itt leszünk veled!- adtam neki egy puszit.
-Sok sikert kis harcos!- nyomott a fejére egy fejpántot a fejére Harry. Kuncogva figyeltem. Nagyon aranyosan állt neki.
-De azért még szerettek?- nézett fel ránk reményteli szemekkel.
-Persze, hogy szeretünk. Te vagy a világ legjobb kisfia és imádunk téged! Holnap jövünk és kapsz egy kis meglepetést!- kacsintott rá szerelmem. Nagyon nehezen tudtam tartani magam. Harry felém biccentett és kiment a kórteremből. Leültem Zack mellé.
-Ugye tudod, hogy akármi is lesz, mi mindig imádni fogunk téged?- simogattam szőke haját. Aprót biccentett.- Mi sem szeretnénk, hogy itt kelljen aludnod, de az orvosok nem engedik, hogy haza gyere.- mosolyodtam el. Nem tudom miért. Talán a hihetetlen fájdalom miatt. Legyél erős és vigyázz magadra!- bújtam hozzá.- Holnap találkozunk!- adtam neki egy puszit.- És ne felejtsd el soha! Szeretünk!- indultam el. Kissé letörten nézett utánam. Mikor kiértem sírva estem térdre és éreztem, hogy Hazza felsegít. Mikor már minden olyan jó volt, akkor kell megint belénk rúgni? Egyszerűen nem értem miért mindig mi vagyunk ilyen szerencsétlenek. Mit tettünk, hogy ezt érdemeljük? Zokogva mentem a kocsiig és némán figyeltem a tájat a haza felé vezető úton.

*1 hónap múlva*
Néztem Zacket hogyan alszik. A Harrytől kapott fejpánt még mindig a fején díszelgett. El sem hiszem, hogy milyen szörnyű volt ez az időszak. Minden nap jártunk a kórházba, de Zack állapota nem javult. Egyre rosszabbul lett. Sokszor egész éjszaka csak sírtam és Hazza csöndesen csitítgatott és ez általában megnyugtatott.
-Louis?- nézett rám a kisfiú. Nagyon gyenge és látszik rajt, hogy szörnyen fáj neki. A gyógyszerek, amiket szed szörnyű mellékhatásokkal járnak. Elszomorító, hogy miket kell kibírnia a kis testének.
-Igen?- sóhajtottam hatalmasat.
-Szeretni fogsz mindig?- mosolygott.
-Amíg csak élek!- simogattam hüvelykujjammal kézfejét.
-Akkor jó.- ült fel.- Kérdezhetek valamit?
-Persze.- hajoltam hozzá közelebb, mivel hangja erőtlen volt.
-Milyen a halál?- kérdezte szemembe nézve. Megrökönyödtem.
-Olyan mintha egy új házba költöznél. Egy nagyon szép, új, nagy házba. Olyan az a ház, amilyet csak szeretnél és tele van olyan dolgokkal amiket te szeretsz.- hívtam elő képzelőerőmet.
-Az én új házamban lesz egy hatalmas csúszda bent az emeletről fog indulni, hogy ne legyen unalmas lemenni a lépcsőn. És kirakom a te képedet is, meg Harryét is! Mellettetek pedig ott lesz Zayn, Liam és Niall bácsi is. És persze anyu képe is ott lesz!- gondolkozott. Egy kósza könnycsepp kicsordult a szememből. Miért pont ezt a kisfiút bántja Isten? Tele van szeretettel és olyan sok jóság van benne, mint az összes többi emberben együtt. Miért pont őt kell ilyen sorssal szembe állítani? Mi rosszat csinált? Ő csak boldog akart lenni és jó kedvű! Nála jobb gyereket még nem láttam és mégis őt veri a sors. Ez nagyon igazságtalan.
-Akkor biztos szép lesz a házad.- erőltettem arcomra egy mosolyt. Nevetve bólintott. Kilátszott foga helye, ami napokkal ezelőtt esett ki. Büszkén mutatta mikor bejöttünk. Mondtam neki, hogy tegye a párnája alá és kívánjon valamit. Másnap megint jöttünk be és hatalmas mosollyal várt minket.
-Teljesült a kívánságom!- kacagott fel boldogan.
-Miért? Mit kívántál?- vigyorogtam rá.
-Hogy ma is gyertek be.- ölelt magához. Nem tudtam elhinni amit mondott. A legtöbb gyerek már 5 évesen is a legújabb telefonokra vágyik, erre itt van előttem egy srác, aki semmi mást nem szeretne, mint szeretetet és törődést és mégis ő az, aki hatalmas fájdalmakkal fekszik a kórházban és mégis mosolyog! Nem tudtam elhinni és még mindig nem tudom!
-Holnap is bejövök, rendben? Szeretnéd ha bejönne Zayn bácsi is?- csikiztem meg óvatosan.
-Nem.- rázta meg a fejét. Nem értettem miért, de ráhagytam.
-Nagyon szeretlek.- pusziltam meg beesett arcát és lehúztam szemére a fejpántját, hogy ne lásson, mire nevetve vissza húzta. Elindultam kifele.
-Szeretlek apa.- mondta még utánam.
Csodálkozva néztem rá vissza. Kék szemeivel engem méregetett. 
-Azt mondtad, hogy apa?- éreztem, hogy szívem elszorul és a könnyek égették a szemem.
-Igen, apa. Szeretlek.- nézett komolyan, hogy tudjam nem hazudik. Kiléptem a szobából és előtörtek a könnyeim. Egyszer hívott apának, amikor találkoztunk, de akkor is azért mert Eleanor ezt mondta neki. Most magától hívott így. Hatalmas könnyek hullottak a pólómra. 
-Orvost!- hallottam meg egy üvöltést és egy éles sípolást. 
-Ne!- ordítottam Zack szobájába berontva, de láttam, hogy nincs szívhangja és mellkasa nem mozog. Ordítva terültem el a földön. Olyan fájdalom hasított szívembe, amilyet még soha nem éreztem. Egy hatalmas fekete lyuk volt szívem helyén. Egy lüktető lyuk.- Mentsék meg!- nyöszörögtem elfúló hangon. Két hatalmas kezet éreztem meg a mellkasomon összekulcsolódni. Felhúzott és kivitt a szobából. Rá néztem és láttam, hogy egy orvossal nézek farkasszemet. Megállíthatatlanul sírtam és köpenyébe fúrtam arcom. Miért? Miért pont ő? Ha nem ő volt a legjobb ember a világon, akkor olyan nem is létezik! Annyi szeretetet kaptam tőle, hogy el sem tudtam hinni, hogy egy ilyen fiatal fiú, hogy képes ilyenre. Vissza gondoltam az elmúlt 1 hónapra. 
"-Harry miért nem jött be?- nézett rám gyönyörű kék szemeivel. 
-Mert dolga van, de azt üzeni, hogy nagyon szeret.- simogattam. 
-Tudod Louis, az emberek érzik, hogy ha valaki szereti őket. És én érzem, hogy ti szerettek engem és ezért boldog vagyok.- mondta komolyan engem figyelve.- De tudod, mi az amit még jobban érzek? Azt, hogy szeretlek titeket! Mert az ember erősebben érzi a saját szeretetét.- mosolyodott el. Elképedve figyeltem. Hogy lehet egy kisfiú ilyen okos?"
Elordítottam magam és belecsaptam a falba. Megéreztem, hogy egy kéz elhúz az orvostól és egy másik kemény mellkason pihen tovább fejem. Éreztem az illatát és tudtam, hogy ki ő. Ez Harry. 
-Vége.- suttogtam felnézve rá.- Mindennek vége!- üvöltöttem. Megéreztem, hogy ő is sír és ennek tudtában erőtlenül rogytam a földre.- Ő volt a legjobb ember. És most elment. Elment örökre! Mindig mi! Minket utál Isten! Tudom! De miért? Ilyen rossz ember vagyok Harry?- dőltem vállára. 
-Nem tudom Lou.- csuklott el a hangja.
-Sajnálom uraim.- jött ki egy orvos. Ahogy felnéztem rá éreztem, hogy ennyi. A fejem üres volt, a testemet átvette a fájdalom. Ordítva markoltam a hajamba. Harry erősen szorított magához. Átkaroltam és szorítottam a pólóját. Nem tudom leírni azt a kínt, ami elborította egész lelkemet. 

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a 2000 megtekintést! :)

    VálaszTörlés
  2. azta kurva mindenit!!! nnneeeeeee!! miért..miért??!!:''''( zack....jaj anyám végig sirtam mikor olvastam:'( gyors kövit...:"( (mégmindig hatása allat vagyok)

    VálaszTörlés
  3. SIROK O B+ MIÉRT ??????????????????????????????????????????????? :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( ....... pont most ? ajj így is olyan anpom volt .......... ajj kérlek gyors kövit most gyászolhatom Zack-et is :(( itt bögök a társam nak aki elöttem komizott most az egyszer ._. ajj gyors kövit (és Zayn hát van pár tippem ...... :O)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi. :( Mi van Zaynnel? O.o Nem tudom mikor tudok hozni, mert holnap fél 5-kor érek haza, de akkor még össze kell pakolnom, mert pénteken indulunk Görögországba és vasárnapig (jövőhét) ott leszünk, így lehet, hogy csak több, mint 1 hét múlva tudom hozni. :/ Sajnálom.

      Törlés
    2. oh az kár ajj......... am hagyuk az Zayn-esett mert rosszra gondoltam...........

      Törlés
    3. :) Oké. Majd akkor ha leszek írok. :) Szia!

      Törlés
  4. Szegènyek, miért?? A kis Zack :(
    Nagyon jó lett, teljesen a hatása alá kerültem, megkönnyeztem rendesen!
    Jó Görögországozást :) nehéz lesz várni, de talán kibirom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi. :( Én is ki voltam, de nehéz az élet. Amúgy a következőt előreláthatólag majd csak 2 hét múlva kedden tudom hozni, de még az sem biztos. Nagyon sajnálom. :) Mindenkinek szép hetet!

      Törlés