2013. szeptember 17., kedd

25. fejezet

25. fejezet

*Délután*
-Te meg mi a halált művelsz?- ültem fel Louis mellé. Valami barom videót nézett a laptopján és üvöltette.
-Ezt muszáj megnézned!- nyomta a képembe a gépet. Elindította újra az elejéről.
-Állítsd le!- csuktam le a laptop fedelét.
-Most meg mi bajod van?- kezdett el csikizni.

-Semmi, csak ez kurva idegesítő. Nem érdekel, hogy rajzfilm figurámat hogyan üti tökön a tiéd. Téged nem irritál?- dörzsöltem a halántékomat.
-Ugyan Haz! Csak egy mese! És nem tennék veled ilyet! Tudod, hogy imádlak!- adott egy apró csókot. Mosolyogva mellkasomra húztam, mire hatalmas üvöltést hallottunk lentről, majd valami csattant. Hihetetlen sebességgel rohantunk le.
-Mi történt?- futottam Liamhez, aki váza darabok között térdelt és a kezeibe temetve arcát hüppögött.
-Daniellel van valami? Összevesztetek?- találgatott Louis Li hátát simogatva.
-Nem. Zayn...- nézett fel ránk így megláttuk arcát. Hatalmas vérző seb húzódott állától kezdve végig az álla vonalán. Emellett orrából is lassan csöpögött a vér. Elkezdtem szédülni. Én nagyon nem bírom a vért!
-Sajnálom.- rohantam ki a mosdóba.

*Louis Tomlinson*
-Ezt Zayn csinálta?- kerekedtek ki szemeim, majd egy zsepivel letöröltem a seb mellett lévő területeket.
-Igen.- sírt. Hihetetlenül megijedtem. Zayn? Miért tenne ilyet? És miért pont Liammel?
-De miért?- kerestem elő az elsősegély dobozt a fiókból, majd lefertőtlenítettem a sebet és bekötöttem. Már az orrából sem folyt a vér. Viszont jobban megvizsgálva arcát feltűnt, hogy szeme alatt is van egy hatalmas vöröses-zöldes folt.
-Mert Perrie szakított vele azért, mert amikor tiszta részeg volt lefeküdt egy másik csajjal, de Perrie is a buliban volt és látta, erre Zayn még többet ivott és drogokat is használt, teljesen magán kívűl van. Le akartam nyugtatni, de elkezdett velem üvölteni, majd bevert egyet ide.- mutatott a szeme alá.- Le akartam fogni, akkor pedig az orromon csattant az ökle, majd mikor rá akartam szólni, hogy hagyja abba hozzám vágta a vázát és eltűnt. Egy szilánk végighasította az arcom. Segítség kell neki. De gyorsan!- törölte le könnyeit.
-De hova mehetett?- segítettem fel a földről. Ekkor ért vissza Harry baromi sápadtan.
-Tudom hol van.- nézett minket riadtan. Szóval hallotta a beszélgetésünket.- Elindult a lépcsőn fölfele, mi pedig követtük. Niall szobájába mentünk.
-Minek vagyok én? Hogy mindenki utáljon?- ordítozott Zayn egy késsel hadonászva a szöszi előtt, aki rettegve húzódott a lehető legközelebb a falhoz.
-Zayn.- szóltam neki nyugtatólag.- Légy szíves tedd le azt a kést!
-Ugyan miért?- üvöltött rám.- Egy nyisszantás a jó helyen és az ütőeret elvágva perceken belül elvérzek.- közelített a nyaka felé, majd újra Niall felé tartotta.
-Állj le!- szuszogott hangosan Niall.
-Kussolsz!- ejtett egy apró vágást meztelen felsőtestén, a kulcscsontjánál. A szőke felordított.- Azt mondtam, hogy kussolsz! Még többet szeretnél?- nyomta megint Niall testéhez, de most nem okozott vele sérülést.- És ez az összes kibaszottra vonatkozik!- fordult felénk.
-Zayn.- suttogtam.- Minden rendben lesz!- néztem a szemébe. Hihetetlen harag, fájdalom, kín és bosszú csillogott barna íriszeiben.
-Mit mondtam seggfej?- lépett elém és egy mély sebet ejtett alkaromon. Sziszegve átfogtam másik kezemmel. Nagyon erősen vérzett, de Harry kétségbeesetten ölelte a vállam.
-Nem tehetünk mást. Hozok nyugtatót.- mondta halkan nekünk Liam és el is tűnt. Ekkor váratlan dolog történt. Paul lökött félre minket az ajtóból és egy ügyes mozdulattal kiütötte Zayn kezéből fegyverét, majd lefogta a srácot. Nem hiába testőr!
-Ha nem engedsz el kibaszottúl megöllek!- rugdalózott Zayn.
-Vigyázzatok srácok!- taszigálta ki a mosdóba, majd letépte a ruháit és meztelenül beállította a zuhanykabinba és megengedte rá a hideg vizet. Elkezdett vacogni, de a tekintete tisztult.- Minden oké?- húzta ki a víz alól a srácot.
-Álmos vagyok.- dőlt Paul vállára és már aludt is. Ő becipelte a szobájába, majd egy alsógatyát rácibálva lerakta az ágyába és betakarta, majd lementünk a nappaliba.
-Mennyire súlyosan sérültetek meg?- nézett végig rajtunk testőrünk.- Liam látom, de elég durván. Lehet, hogy mindjárt beviszlek a kórházba. Niall?
-Csak karcolás.- mutatott a sebesült területre. Tényleg nem volt nagyon komoly.
-Szerencsére.- sóhajtott, majd Harryre vándorolt tekintete.- Elég sápadt vagy. Mennyire vágott meg?
-Semennyire. Csak nem bírom a vért.- mondta halkan szerelmem.
-Louis?- nézett a szemembe.
-Nem tudom.- vettem le kezem a sérülésről amiből még mindig ömlött a vér. Harry nem bírta tovább és kidobta a taccsot, a WC-re sem tudott kimenni.
-Bassza meg!- ugrott fel Paul.- Most azonnal indulunk!- vette fel a kocsi kulcsait.- Te is gyere Liam!- nézett rá, majd egy sálat vett elő az egyik szekrényről és erősen a kezemre kötötte.
-Szédülök.- kapaszkodtam a vállába.
-Na nem mondod! Miért nem szóltál te beteg gyerek? És ha elvérzel itt nekem?- kapott a karjaiba és rohant velem a kocsihoz, majd berakott hátra.- Li, vigyázz rá!- tolta be őt mellém.
-Én is menni akarok!- jött ki sírva Haz.
-Maradsz Styles! Addig takarítsd fel a mocskod!- húzta le az ablakot Paul. Egy biztató mosolyt küldtem felé, majd mikor láttam, hogy egy kicsit megnyugszik minden elsötétült.

*4 óra múlva*
-Louis!- hallottam meg egy ismerős hangot.
-Paul?- nyitottam ki szemeim, de az erős fény miatt rögtön vissza is csuktam.
-Hogy vagy?- éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy.
-Hasogat a fejem.- tapasztottam kezem fejemre.
-Kérlek Lou, nőj már föl! Akkora seb volt az alkarodon, hogy negyed órán belül elvéreztél volna, te meg nyugodtan üldögéltél. Az életeddel játszol!- rakta hatalmas tenyerét vállamra.
-De Paul! Zayn hogy van?- kérdeztem félve.
-Sokkal jobban. Tudatánál van, de nem emlékszik semmire az elmúlt napból. Arra sem amit veletek tett.- sóhajtott.- Most otthon TV-zik Harryvel. Liamet benntartották megfigyelésre, de ő még jobban megúszta, mint te. Ügyes voltál, hogy megtisztítottad a sebeit.- mosolygott.- Büszke vagyok rád!
-Köszi.- vigyorogtam.- Mikor mehetek haza?
-Amint aláírtad a papírokat.- nyomta a kezembe én pedig ráfirkantottam a nevemet, majd már indultunk is. Liamet is felvettük és hazamentünk. A kezemet erősen bekötötték.
-Megjöttünk.- kiáltott Paul.
-Itt vagyunk!- jött Harry hangja a nappaliból. Mindhárman bementünk. A váza és a hányás már el volt takarítva. Vér sem tarkította a szőnyeget.
-Hol voltatok?- kérdezte fájdalmasan nyögve Zayn. Durván másnapos.
-Kórházban.- állt meg előtte testőrünk, mi pedig kiléptünk mögüle és Zaynt figyeltük. Tátott szájjal nézett minket.
-Mi történt veletek?- kérdezte dadogva.
-Te voltál, Zayn.- mondta halkan Paul.
-Mi?- rökönyödött meg barátunk.- Nem! Én? Miért? Soha nem tennék veletek ilyet!- ordított az elkeseredéstől.
-Nyugodj meg. Mindenki jól van és senkinek nem esett komoly baja. Mindenkinek meg fog gyógyulni minden sebe.- ültette le a feketét a kanapéra Harry.
-Te is? Téged is bántottalak?- nézett rá nyökögve. Haz csak megrázta fejét. Zayn kérdőn Niallre nézett, aki nemrég csatlakozott hozzánk. A szöszi lejjebb húzta a pólóját és megmutatta a hosszú, de nem túl mély vágott sebet.- Nem!- üvöltött.- Én nem! Én nem tehettem! Ti a barátaim vagytok! Nem is! A testvéreim! Én nem csinálhattam! Lehetetlen!- kiabált, majd Paul szorításából kibújva, a haját tépve elrohant. Becsapta a bejárati ajtót maga után. Egymásra néztünk, majd Harry, Niall és Paul elkezdett rohanni utána. Én és Liam inkább nem mentünk, nehogy a sajtóban fél óra múlva mindenhol mi legyünk.

*Harry Styles*
-Hova megyünk?- kérdezte futás közben Niall.
-Perriehez.- válaszoltam és rohantunk tovább. Mikor odaértünk a két jómadár egymás ajkaival volt elfoglalva.
-Ti meg mit csináltok?- lepődtem meg.
-Miért is?- nézett furán a lány.- Baj, hogy megcsókolom a barátom?
-Na jó.- ült le a szöszi a földre.- Nekem ez magas.
-Mi van veletek?- nézett végig rajtunk Zayn. Elmeséltük, hogy mit mondott Liam mi történt tegnap este.
-Most gyertek be és üljetek le, mert ez kemény lesz, amit mondani fogok.- terelt be minket Perrie a házba.

*Fél óra múlva*
-És Zayn sem emlékezett ebből semmire.- nézett barátjára.
-Nem!- tátogtam, de hang csak nehezen jött ki a torkomon.- Valamit félre értettetek! Liam soha....

9 megjegyzés:

  1. Liam soha..........
    Hogy baszan meg egy kecske most komoly most irsz nekem kövit én meg már itt küldöm a rémült felyeket Pakkör-nek baszod itt ilyeszketsz agyilkos Zayn-nel én éfél kettőig egyedül vagyok msot itt retegek a laptop elött huh valaki mentsen meg ááááááááá most hoz kövit !!!!!!!!!!! :'DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont iylen gyoóilksos izét küldtem át neki mielött olvastam volna

      Törlés
    2. XD XD Rád küldöm gyilkos Zaynt! :D Nem hiszem, hogy ma még lesz új. És lehet, hogy holnap sem. :( Majd csütörtökön előreláthatólag! :)

      Törlés
    3. am ha gondolod jelöljél be face-n te lennél a 200. ha sietsz xd https://www.facebook.com/haroldreal.styles.562

      Törlés
    4. Úgy látom ezt lekéstem! :( :(

      Törlés
  2. ááááá te gonosz ganaly!!!! miért? miért itt kell ababhagyni?!o.o
    jáááj most ne tom mivanXD ...am igen Maci itt küldia arémült fejejekt, és már én is betojtam O.O húh...gyors kövit, tudni akakrok mindent!!XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jáj itt irogatja nekem ,hogy mi van Liammel amikor én sem tudom emg aztis irta ,hogy le gonosz agnalyozott és most én mondtam ,hogy van kövi hahha xdddddddd

      Törlés
    2. XD XD Megpróbálom holnap hozni! :)

      Törlés