2013. június 17., hétfő

7. fejezet

7. fejezet

*Reggel*
Már ébren voltam, de a szemeimet csukva tartottam. Abban reménykedtem ha kinyitom őket Harry itt fog feküdni mellettem teljesen egészségesen. Az egész csak egy rossz rémálom volt. Óvatosan kinyitottam a szemem. Körülöttem már senki nem volt. A fiúk is itt hagytak. Éreztem, hogy elkezdenek folyni a könnyeim. Berontottam a fürdőbe. Liam éppen zuhanyzott, de nem zavart. Őt sem különösebben. Megláttam a borotva pengéket a csapon. Képek villantak a fejembe. "Egy jól irányzott vágás és elég gyorsan elvérzek."- gondoltam magamban. Lassan a kezembe vettem egyet. Csuklóm fölé tartottam. Remegett a kezem. "Csak egy vágás! Gyerünk!"- biztattam magam.
-Louis!- fogta le a kezem Liam.- Meg ne próbáld!- vette ki a kezemből a pengét.- Nehogy csinálj valami hülyeséget! Harrynek szüksége van rád!- nézett rám ijedten. Még meztelen volt és vizes volt a haja is.
-Liam, add oda!- nyúltam a borotváért.
-Louis, a kurva életbe! Nem fogod fel, hogy ettől semmi nem fog megoldódni?- akadt ki.
-Sajnálom.- mentem le a nappaliba.
-Mehetünk?- tette a vállamra a kezét Zayn. Aprót bólintottam. Beültünk a kocsiba és a kórház felé vettük az irányt. Berohantam szerelmemhez. Nem volt a szobájában! Lemerevedtem. Nem lehet! Ordítva vetettem magam üres ágyára. 
-Louis, nyugodj meg!- fogta meg a vállam Harry orvosa.- Nincs semmi baja.- mosolygott rám.- Csak egy kis emlékezet kiesés. Átvittük egy másik szobába.
-Köszönöm.- pusziltam meg. Hatalmas kő esett le a szívemről. Jól van! Rohantam Hazza új szobájába. Éppen TV-t nézett. Mosolyogva figyeltem. Odarohantam hozzá.
-Szia Lou!- terült el egy hatalmas vigyor az arcán.
-Harry!- öleltem át szorosan. Meg akartam csókolni, mire elhúzta a fejét. Meglepődve néztem rá, ahogy ő is rám.
-Mit csinálsz?- nevetett.
-De Hazz... mi a baj?- nyeltem egy nagyot.
-Mondjuk, hogy le akartál smárolni!- röhögött.- Még Taylor megtudja!
-Mi van?- kerekedtek ki a szemeim.
-Mi lenne? Taylor Swift a barátnőm. Nem emlékszel?- kócolta össze a hajam. Tehát elfelejtett! Nem emlékszik arra, hogy milyen kapcsolat van... vagyis volt köztünk. 
-De, persze. Sajnálom. Csak annyira boldog voltam.- sóhajtottam. 
-Semmi baj.- ült föl.- Az orvos szerint holnap már haza is mehetek.- kapcsolta ki a TV-t. 
-Akkor holnap majd jövünk.- mentem ki a szobából.- Szeretlek.- ezt már csak halkan magamnak jegyeztem meg. 
-Louis!- szólt utánam. Megütögette maga mellett a helyet, hogy menjek oda. Leültem mellé.- Nem lehet elfelejteni a mély torkozásod!- vigyorgott. Meglepődve elmosolyodtam. Emlékszik!
-Nem felejtetted el!- csókoltam meg. Heves csókcsatában kötöttünk ki.
-Ezt nem lehet!- simogatta a fenekem. Térde az én lábaim közt volt és az igen érzékeny területet dörzsölte, mikor mozgott. Már ettől majdnem felnyögtem. Éreztem, hogy egyre csak keményedek. Harry is észrevette, mivel elmosolyodott és lassan rámarkolt gatyámra. Úgy éreztem, hogy ennyitől el tudnék élvezni, de nem akartam ezzel beégni Hazza előtt, ezért inkább elhúztam onnan kezét és bevezettem alsómba. Értette a célzást.- Majd ha kiengedtek!- húzta ki, úgy, hogy végigsimította meredező férfiasságom. Nagyot nyögtem. 
-Nem fogom addig bírni.- tapadtam ajkaira. 
-Holnapig kell. Este skype.- kacsintott és laptopjára mutatott.- Szórakozni akarok!- csókolt meg hevesen.- De nem itt a kórházban. Ez túl morbid. De magunknak miért ne?- alsó ajkamba haraptam és figyeltem ahogy Harry végigsimítja ágyékát. 
-Oké.- ezzel kimentem, mert majdnem nekiestem Hazzának.
-Louis!- jött arra Zayn.- Mit csináltatok?- vigyorgott és gatyámra mutatott. Szemérmesen magam elé raktam a kezem.
-Épp ez a baj, hogy semmit.- sóhajtottam. Hazamentünk. 7 óra körül bevonultam a szobámba és az ölembe vettem a laptopom. Felléptem skypera és videóhívást indítottam Harryvel. Mosolyogva integetett a kamerába.- Szia!- vigyorogtam. 
-Hali! Tudod Lou...- kezdte volna, de közbe vágtam.
-Igen, tudom!- csuktam be a szemem.- Én is kanos vagyok! Ezért skypeolunk.- húztam le a sliccem. 
-Akkor jó.- hallottam meg tőle is a cipzár hangját.- Istenem Louis! Ha most ott lennék úgy leszopnálak, mint még soha senki!- csuklott el a hangja. Nekem csak ez kellett és máris dudorodni kezdett alsóm.
-Hazz...- suttogtam.- Szép lassan kényeztetnélek kézzel, ahogy szereted.
-Basszameg!- vitte hátrébb a gépet így tökéletesen láttam, hogy már ő is csak igen készen áll.- Louis! Nem látok semmit!- nézett szomorúan. Én is eltoltam a laptopot, hogy lássa, amit csinálok. Mosolyogva figyeltem reakcióját, mikor magamhoz nyúltam. Kicsit nyögött és ő is rámarkolt büszkeségére. Apró köröket írtam le makkomon. Elbűvölve figyeltem barátomat, hogyan kényezteti magát. Éreztem, hogy már nagyon közel járok, ezért egy kicsit begyorsítottam.- Louis!- nyögött nagyokat. 
-Hazz, engedd!- lihegtem. 
-Megvárlak!- már remegett a farka. Rámarkoltam az egyik herémre, mire Harry férfiasat nyögve átadta magát az élvezetnek. A látványára engem is átjárt ez az euforikus érzés. Egész testemet bejárta a gyönyör. A csúcsról visszaérve elterültem az ágyamon és Harry is. 
-Imádlak.- mosolyogtam rá.
-Én is téged Lou!- mondta csöndben. Láttam a homlokán csillogó verejték cseppeket, amiket tudtam, hogy én okoztam. Boldog voltam.- Álmos vagyok. Jóét!
-Neked is!- kapcsoltuk ki a videót. Én még felmentem youtubra. Találtam egy videót Harryről. Hihetetlenül beindultam újra. Férfiasan bevallom elélveztem rá. Hihetetlenül boldogan aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése