2013. június 9., vasárnap

4. fejezet

4. fejezet

-Sziasztok.- vigyorgott Harry. Taylor is mosolygott. Legszívesebben bemostam volna neki egyet.
-Hello.- néztem mérgesen Hazzára. Nem vette észre. Egyre csak Swiftet bámulta.
-Ő itt Taylor.- ölelte át a lányt. Azt hittem ide fogok hányni. Szerencsére nem tettem.
-Mióta vagytok együtt?- suttogtam.
-Hát...- vakarta a tarkóját barátom.- Azt hiszem már 3 hete randizgatunk.- csókolta meg a lányt. Rosszul lettem.
-Sajnálom.- rohantam ki a hasamat fogva. Berohantam a fürdőbe és kiadtam magamból mindent.
-Minden oké Louis?- hallottam meg Zayn hangját az ajtóból.
-Nem.- térdeltem a WC fölött. Elkezdtem sírni.
-Engedj be!- dörömbölt az ajtón. Remegve felkeltem és kinyitottam neki. Megfogott, hogy ne essek el.- Istenem Lou!- húzta le a WC tartalmát. Odavonszolt a mosdóhoz. Megmostam a fogam és az arcomat is.- Jobb?- fordított maga felé.
-Nem!- kezdtem megint sírni.- Miért van vele? Miért csókolja meg?
-Azért, mert fiatal és csajozik.- sóhajtott.
-Tudom.- hajtottam le a fejem.- Utál.- töröltem meg az arcom.
-Ne mondj ilyet!- nézett mérgesen Malik.- Mindenki szeret téged!- adott egy puszit.- Hogy lehetne nem szeretni egy ilyen kedves, vicces, jószívű, segítőkész és jóképű srácot?- mosolygott.
-Kihagytad a hülye buzit!- markoltam meg a hajam.
-Louis!- ültetett le a lehajtott WC ülőkére.- Nem vagy hülye buzi! Attól, mert tetszik neked Harry, nem vagy sem hülye, sem buzi. Egyszerűen egy szerelmes fiatal vagy, mint akárki más. És ha nem a másik nembe vagy szerelmes? Kit érdekel? Ha neked így jó, akkor ne foglalkozz mással! Szerintem mondd el Harrynek! Vagy inkább ne! Csináld úgy mintha egy lányt akarnál. Hódítsd meg! Érd el, hogy beléd szeressen!
-El fogom érni!- keltem föl.
-Ez a beszéd!- veregetett vállba.
-Most kimennél?- néztem rá.
-Louis!- ijedt meg.- Ugye nem csinálsz semmi hülyeséget?
-Nem.- nevettem el magam.
-Azért ezeket kiviszem.- szedte össze a borotva pengéket.
-Zayn!- röhögtem.- Pisilnem kell!- hajtottam fel a WC ülőkét.
-Legalább várd meg amíg kiérek!- ment az ajtó felé egyre gyorsabban. Jót nevettem.

*Este*
-Harry!- hallottam meg, hogy Taylor Hazza nevét nyögi. A kurva életbe! Nem igaz, hogy Harrynek mindenkivel össze kell szűrnie a levet! Idegesen mászkáltam a szobámban. A szomszéd szobából elég hangosan áthallatszottak a nyögések. Nem bírtam tovább és átrohantam Niallhöz. A szöszi éppen az ágyán ülve elégítette ki magát.
-Kopogni luxus?- üvöltött rám.
-Bocs.- suttogtam és kirohantam tőle. Beestem a legközelebbi szobába. Szó szerint elterültem a földön sírva.
-Louis!- rohant hozzám Liam ijedten.- Mi történt?
-Harry és Taylor.- szipogtam.
-Értem.- ölelt át.- Zayn mindent elmesélt.- húzott fel az ágyára.- Figyelj rám!- fogta meg két oldalról a fejemet.- Hidd el, hogy ők ketten holnap már nem lesznek együtt! Tudod milyen Harry!- nyugtatgatott.- És ha már nem lesznek együtt eljön a te időd! El kell érned, hogy Harry beléd szeressen!- adta ki a feladatot.- Oké?- mosolygott. Bólintottam.- Rendben. Akkor én megyek, mert a szöszinél maradt a telóm.- kelt fel.
-Inkább ne most!- nevettem el magam.- Niall most nem alkalmas a vendégek fogadására. Tapasztalatból mondom.- röhögtem.
-Értem.- kuncogott.- Akkor tökéletes alkalom, hogy paparazzikká váljunk.- vigyorgott gonoszan. Előkapott egy fényképezőt és a telóját is hozta. Csöndben követtem az ír manó szobájához. Résnyire kinyitotta az ajtaját és csinált vagy ötven képet. A végén elröhögtük magunkat, mire felkapta a fejét.
-Rohadjatok meg!- kerekedtek el a szemei.- Húzzatok a picsába!- húzta föl az alsóját és kirohant utánunk, mivel mi akkorra már a nappaliban menekültünk.- Liam! Louis! A kurva életbe! Azonnal töröljétek ki a képeket!
-Mi van itt?- jött be Zayn.
-Lefényképeztek!- loholt utánunk a szöszi.
-De még hogy!- röhögtem.
-Niall baba magával játszadozik!- nevetett Liam.
-Kapd be Liam!- már ő is röhögött.- Srácok!- nevetett.
-Na mi van pocok?- vigyorogtam rá.- Nem kellenek a képek?- kérdeztem rá nézve.
-Tőlem aztán meg is tarthatjátok, ha erre akartok elélvezni, csak a netre ne tegyétek föl!- fogta a hasát a nevetéstől.
-Megegyeztünk.- mosolyogtam.- Gyere Liam! Szórakozzunk Niall akt képeire!- húztam magammal. Mindenki kidőlt a röhögéstől. Ekkor lejött Harry és Taylor. Mindketten fehérneműben voltak. Éreztem, hogy elöntik a szememet a könnyek. Felrohantam a szobámba.
-Ennek meg mi a baja?- hallottam még Taylor hangját. Lefeküdtem az ágyamba és eldöntöttem, hogy nem fog érdekelni Harry!
-Louis!- kopogott Liam.- Jössz sétálni?
-Persze.- kaptam össze magam. Lementem a többiekhez. A mi kis szerelmespárunk éppen egymás ajkaival volt elfoglalva. Megint elfogott a hányinger.
-Mehetünk?- nézett szomorúan rám Zayn. Aprót bólintottam. Elmentünk a parkba. Szörnyű volt egész úton a szerelmespár enyelgését hallgatni. Legszívesebben rátapadtam volna Harry rózsaszín ajkaira. De eldöntöttem és tartani fogom magam az elhatározásomhoz. Nem fog érdekelni a srác. Elég gyorsan hazamentünk, mert nem volt valami meleg szeptemberhez képest. 
-Mit csináljunk?- néztem végig a társaságon. 
-Szerintem én megyek és bevásárolok.- kelt fel Liam.- Niall mindent fölfal!- vette a cipőjét és eltűnt.
-Nekem mennem kell.- szedte össze a cuccát Taylor. Kicsit megnyugodtam a tudattól, hogy végre elmegy. 
-Larry este?- vigyorgott rám Harry. Mérgesen ránéztem.
-Ezek után?- morogtam. Felmentem a szobámba és levetkőztem. Besétáltam a fürdőbe és beálltam a zuhany alá. 
-Mi a bajod? Olyan fura vagy!- jött be utánam Hazza. 
-Nem értenéd!- sóhajtottam.- Menj ki légyszíves!- nem néztem rá.
-De Louis...- próbált ellenkezni.
-Nincs semmi de! Tűnj el innen Styles!- emeltem fel a hangomat. 
-Sajnálom.- ment ki. Gyorsan lemostam magamról a tusfürdőt és beálltam a mosdókagyló elé. Kényelmesen fogat mostam, mert tudtam, hogy a többiek már végeztek, kivéve Liamet, de ő ma Daniellnél alszik, így enyém a fürdő! Magamra kaptam egy boxert és befeküdtem az ágyamba. Felléptem twitterre. Nem hittem a szememnek! Ezzel találtam szemben magam: "Köszönöm a mai napot Harry Styles, felejthetetlen élmény volt. Remélem máskor is megnézhetem a szobád! :) xxx" Írta ki Taylor Swift. A szám elé kaptam a kezem és kirohantam a mosdóba. Ahogy elképzeltem, hogy az én Harrym meg az a hárpia... Elkapott a hányinger. A WC fölé görnyedve valaki átölelt.
-Mi történt veled Lou?- suttogta a fülembe Hazza.
-Semmi.- próbáltam felkelni, de ahogy ránéztem éreztem, hogy még lesz mit kiadnom. Visszaestem és elég sokáig csak térdeltem ott. 
-Jézusom Louis!- segített föl barátom és a csaphoz támogatott. Megmosta az arcomat és a kezembe nyomta a fogkefémet. Nem engedett el.- Orvoshoz kéne menned!- méregette az arcom. 
-Nem.- szóltam rá erélyesen.- Jól vagyok!- öblítettem ki a számat.
-Miért vagy ilyen velem?- suttogta.
-Milyen?- kérdeztem semmi hangulatot sem árasztva beszédemmel.
-Ellenséges.- nézett a szemembe. Elkapott a sírhatnék. Ő ezt nem értheti! 
-Harry.- eltökéltem magamat, hogy elmondom neki az igazságot.- Én szeretlek!- hajtottam le a fejem.
-Én is téged.- ölelt át. 
-Nem!- üvöltöttem. Kibújtam kezei közül.- Harry, a kurva életbe!- csókoltam meg.- Meleg vagyok.- váltam el ajkaitól. Ledöbbenten figyelt. Elindult az ajtó felé.- Har...
-Ne!- vágott közbe.- Hagyj békén!- ment ki. Összerogytam és sírtam. Nem tudom meddig, de a végén már nem volt könnyem. Gyűlöl! Én marha meg megcsókoltam. 
-Louis.- hallottam meg az ajtóból egy vékony hangot. Megfordultam. Nem hittem a szememnek! Lux állt az ajtóban! Elmosolyodtam és kitártam a kezeim. A kislány odarohant és erősen átölelt. Ekkor Lou is megjelent az ajtóban.
-Szia Louis!- ült le mellém a földre.- Hallottam mi történt!- ölelte át a vállam.
-Szóval Harry már fűnek-fának elmondta!- hajtottam le a fejem.
-Nem. Csak a srácoknak meg nekem. Nem zavarunk? Lux látni akart!- nézett kislányára.
-Ti? Soha.- pusziltam meg mindkettejüket. Mérges voltam. Nem Harryre, hanem magamra! Elrontottam mindent! A barátságunkat tettem tönkre. Elbasztam! Lou-ék elég gyorsan elmentek, mert dolguk volt. Lemerészkedtem a nappaliba. Harry nem volt ott. Zayn és Niall valami vígjátékot néztek. Leültem közéjük. 
-Mi ez?- kérdeztem, mikor nem jöttem rá, mit nézünk. 
-Ünneprontók ünnepe.- csámcsogott Niall, mivel tele volt a szája pattogatott kukoricával. Most, hogy így mondta tényleg rémlett, mintha láttam volna már. Megnéztem velük. Egy kis időre elfeledkeztem Harryről. Jókat nevettünk. Ekkor valaki bejött a házba. Hallottam ahogy leveszi cipőjét, majd közeledik felénk. 
-Louis.- szólt halkan.- Gyere velem.- hívott, majd elindult a szobája felé. Mikor beértünk kulcsra zárta az ajtót és a kulcsot bennhagyta a zárban. Leültem az ágyára. Szó nélkül mellém jött és lesmárolt!- Szeretlek!- mosolygott bele csókunkba. Ledöbbenve hagytam, hogy ajkai az enyémeken járjanak. Nyelve bejutásért könyörgött, de nem hagytam neki. Morgott egyet. Nem tetszett neki, hogy nem irányíthat. Aprót harapott az alsó ajkamba, mire kinyílt a szám. Gyorsan lépett és egy pillanat múlva nyelveink már vad táncot jártak. 
-Harry.- húzódtam el tőle.
-Louis! Ne mondj semmit!- vigyorgott, majd lassan pólóm alá nyúlt és oldalamat kezdte simogatni. Kirázott a hideg. 
-Miért mentél el miután... elmondtam.- néztem gyönyörű zöld szemeibe.
-Mert volt egy kis dolgom.- mosolygott sejtelmesen. 
-Mi?- kérdeztem halkan.
-Szakítanom kellett Taylorral.- tapadt megint ajkaimra.- El sem tudod képzelni milyen régóta vágytam már erre.- túrt a hajamba. Azt hittem álmodok. Harry szeret engem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése