2013. június 7., péntek

3. fejezet

3. fejezet

*Reggel*
Arra ébredtem, hogy valaki dörömböl az ajtómon.
-Louis!- üvöltött is hozzá.
-Mi van?- csoszogtam oda álmosan és kitártam. Zayn állt ott alsógatyában. Harryhez képest túlöltözött volt, aki mögötte röhögött. Nem értettem mi olyan vicces.
-Kurva nagy baj van!- trappolt be a szobámba és körbe-körbe sétált. Harry a hasát fogva a nevetéstől ledőlt az ágyamba.- Lefeküdtem egy csajjal!- fogta meg a vállaimat oldalról. Mélyen a szemembe nézett.
-És?- lepődtem meg.- Ez nálad mindennapos nem?
-De, igen!- akadt ki.- De nem használtam gumit!- ordított. Harry még hangosabban nevetett.
-Istenem Zayn!- csaptam a homlokomra.- Akkor reménykedjünk, hogy nem történt semmi! Tudod a csaj számát?
-Persze.- húzott elő a zsebéből egy papírfecnit.- Felhívjam?
-Ne, nem kell. Majd egy hónap múlva elég lesz.- veregettem vállba.- Sok szerencsét!
-Kösz. Harry, a rohadt életbe!- nézett a srácra.- Hagyd már abba! Kibaszottúl nem vicces!- Harry meglepetten elhallgatott. Zayn távozott.
-Le lettél cseszve rendesen.- ültem Hazza ölébe.
-Vettem észre.- vigyorgott.- Szerinted terhes lesz a csaj?- gondolkozott el.
-Nem hiszem. Csak nem olyan szerencsétlen!- mosolyogtam.- Mit csinálunk ma?- öleltem át a nyakát.
-Arra gondoltam, hogy mondjuk elmehetnénk a strandra.- állt elő az ötletével.
-Benne vagyok!- pattantam fel. Előkaptam egy fürdőgatyát. Lerángattam magamról a boxeremmel együtt. Éreztem, hogy Harry végigmér. Elpirultam és felhúztam a fürdőnadrágot. Mosolyogva elment a saját szobájába. Mindenkit hívtunk, de Zaynnek nem volt kedve jönni, így négyen béreltünk egy hajót és kimentünk a vízre. Liam az elején csak horgászott. Én mellette iszogattam. Egy idő után megunta és inkább levetkőzött és belevetette magát a habok közé. Mosolyogva figyeltem, hogy ugrik a vízbe újra és újra. Niall inkább a hajón lévő medencét részesítette előnyben. (Fél a cápáktól!) Elsétáltam a medence mellett és a hajó végében megtaláltam Harryt. Vigyorogva figyeltem hogyan mászik ki a vízből. Mikor észrevett rám mosolygott és elment lefeküdt száradni. Elindultam utána és mellé telepedtem. Elkezdtem játszani vizes fürtjeivel. A fejére tette a törülközőt, hogy hagyjam már a haját. Hazzának hihetetlenül jó teste van. Mivel nem látta amit csinálok, a törülköző miatt végigpásztáztam egész valóját. Ahogy elértem a V vonalához, úgy éreztem a látványára el tudnék élvezni. Ahogy  eltűnik a gatyájában és tudom, hogy miben végződik! Lesokkolt és nem tudtam levenni róla a szemem.
-Mi a baj?- vette le szeméről az anyagot és rám vigyorgott.
-Semmi.- nyeltem egy nagyot. 
-Akkor jó.- kelt fel és csatlakozott Liamhez a bohóckodásban. Én csöndben figyeltem őket. Egyszer csak valami rám esett. Hideg volt és vizes. Pont a fejemen landolt.
-Bocs Lou!- rohant hozzám Niall. Meztelen volt. Fürdőgatyáját a kezemben tartottam.- Ide akartam feldobni.- rakta a gatyát a szárítókötélre fölöttem.
-Semmi.- mosolyogtam rá. Kissé irritált, hogy nem volt rajta ruha. Nem, Niall nem indít be, de akkor is! Felöltözött. Mikor már mindenki kimászott a vízből 4 óra volt. Összepakoltunk és hazamentünk. 
-Tetszett?- ölelte át a vállam Harry.
-Nagyon.- adtam neki egy puszit. Rám mosolygott és elment a szobájába. Én is birtokba vettem a sajátomat. Nekem kell Harry! Tudni akarom, hogy ő az enyém! Lementem TV-t nézni. Nem hittem a szememnek! Harry egy lánnyal csókolózott a kanapén. Riadtan felrohantam. Nem tudtam melyik szobába rohantam, csak levetettem magam az ágyra. Valaki fájdalmasan felnyögött.
-Louis!- lökött le magáról Zayn.- Mi van veled?
-Harry!- kezdtem könnyezni.
-Megsérült?- ijedt meg. Megráztam a fejem. Remegett az állam. Nehezen tudtam elérni, hogy ne sírjak.
-Egy lány.- suttogtam.
-Harry egy lánnyal van?- húzta föl a szemöldökét. Csöndben bólogattam.- És az miért baj?- húzott maga mellé. Riadtan ránéztem. Nem akartam, hogy akárki is tudja a titkom! De Zaynben megbíztam.
-Mert szeretem őt.- sóhajtottam.
-A lányt?- lepődött meg.- Akkor miért van vele Harry?- kérdezte.
-Nem, Zayn!- csóváltam a fejem.- Én Harryt szeretem!- böktem ki. Rám mosolygott.- Miért mosolyogsz? Most vallottam be neked, hogy buzi vagyok!- akadtam ki.
-Louis. Tudtam.- ölelt át.- Láttam, hogy nézel rá. Mindenki látta. Csak nem akartunk szólni.
-És most utálsz?- hajtottam le a fejem.
-Már miért utálnálak? Ugyanaz vagy aki eddig voltál!- kócolta össze a hajam. Ránevettem. 
-Köszönöm.- öleltem át erősen.- De Harry!- ijedtem meg. Megint rám jött a sírhatnék. Most nem próbáltam visszatartani könnyeim. Engedtem, hadd follyanak. 
-Nyugi.- csitított Zayn.- Biztos csak megint egy egy éjszakás  kaland.
-De én nem akarom, hogy egy éjszakás kalandjai legyenek!- ordítottam. Ekkor megjelent Harry az ajtóban oldalán a lánnyal. Szerencsére nem hallotta meg amit mondtam. Ekkor felismertem a csajt. Ez Taylor! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése