2013. június 13., csütörtök

5. fejezet

5. fejezet

*Reggel*
Hihetetlen érzés volt úgy felébredni, hogy Harry ölelte a derekam.
-Lou!- morgott.- Aludj még.- húzott vissza, amikor fel akartam kelni. Mosolyogva megpusziltam az arcát.
-Csinálok reggelit.- keltem föl. Alsóban lementem és összedobtam egy rántottát. Fél óra múlva szerelmem is lecsoszogott. Elé raktam a tányért és vártam a véleményét.
-Louis!- ölelt át.- Isteni!- eszegetett tovább.
-Örülök.- én is elkezdtem falatozni. Mikor kész voltunk felmentünk a szobánkba és egy-egy törülközőt magunkhoz véve, elindultunk a fürdőbe. Beálltam a zuhany alá. Addig Harry fogat mosott. Mikor végeztem kijöttem és beengedtem őt. Én is fogat mostam, majd megborotválkoztam. Mikor mindketten készen voltunk beültünk a kocsimba és elmentünk Paulhoz, mivel megbeszélést tartott.
-Kicsim.- suttogta Harry és kezét végigcsúsztatta a combomon egészen az ágyékomig.- Akarlak!
-Ne...- sziszegtem. Ezzel az egy szóval teljesen felizgatott. Próbáltam az útra koncentrálni, de nem nagyon ment. Éreztem, hogy a vér elvándorol a fejemből és egy igencsak lentebbi testrészemben összegyűlik. De nem csak nekem kelt útra a vérem igencsak nagy százaléka. Hazza szemérmesen próbálta eltakarni merevedését, de nem jött össze neki.- Nyugi!- mosolyogtam rá.- Én is úgy érzem magam!- mutattam igencsak dudorodó gatyámra. A fejemet közelebb húzta magához és gyorsan megcsókolt.
-Imádlak.- vigyorgott.
-Én is téged!- egyik kezemet gatyájára vezettem. Egyenletlenül kezdte venni a levegőt. Lassan lehúztam sliccét és boxeren keresztül kezdtem el simogatni. Egyre bátrabban nyögött. Megálltam egy elhagyatott helyen.
-El fogunk késni.- mosolygott.
-Úgy nézek ki, mint akit érdekel?- mutattam végig magamon. Még mindig büszkeségén pihent kezem. Megint elkezdtem kényeztetni.
-Lou!- sóhajtott.- Ne kínozz!- fogta le a kezem. Megcsókoltam, majd levettem farmerét, mellyel alsója is távozott. Lassan rámarkoltam kicsi Harryre és lassan kezdtem rajta dolgozni. Nagyokat sóhajtott. Mikor már éreztem, hogy mindjárt elmegy abbahagytam és letérdeltem elé. Lassan nyalogattam makkját. Hatalmasakat nyögött. Egy hirtelen mozdulattal bekaptam egész hosszát. Nem is hittem volna, hogy egy srác is tud mély torkozni! Erre én magam megcsináltam! Kikerekedett szemekkel figyelt.- El fogok menni!- próbálta kihúzni magát a számból. Rámarkoltam fenekére és nem engedtem neki. Próbálta késleltetni magát. Óvatosan megfogtam heréit, mire rögtön számba élvezett. A csúcsról visszaérve elterült az ülésen. Lenyeltem örömnedvét.- Ezt most miért?- csókolt meg.
-Mert imádlak!- megfogtam kezét és rávezettem igencsak feszülő gatyámra, ezzel jelezve, hogy én még igencsak ki vagyok éhezve. Szája mosolyra húzódott.
-Akkor most bevetem magam.- tépte le rólam ruháimat. Óvatosan rámarkolt meredező szerszámomra. Nagyon lassan kezdte el mozgatni kezét.
-Harry, az Isten áldjon meg!- szóltam rá.- Csinálj már valamit!- néztem szemébe. Gonoszan vigyorgott és folytatta, semmit sem változtatva a tempón.- Bassza meg!- fogtam meg a tarkóját és próbáltam magam felé húzni, de ellent tartott.
-Nyugodj meg!- kezdte simogatni a combom belső részét. Óvatosan körülvette szájával péniszem. Mérgesen néztem rá.
-Gyerünk!- sürgettem. Hirtelen teljes gyorsasággal kezdett járni feje farkamon. Elbűvölten bámultam. Fejemet hátra hajtva élveztem. Nem kellett sok idő Harry szájába élveztem. Mosolyogva felkelt és lenyelte. Megcsókoltam majd felöltöztünk és folytattuk az utunkat.
-HOL VOLTATOK???- üvöltött Paul, mikor megérkeztünk.
-Hát...- vakartam a tarkóm.
-Nem vagyok rá kíváncsi! Egymással szórakoztatok, tudom. Mindent tudok.- dörzsölte a halántékát.- Figyeljetek rám.- fogta meg a vállunkat.- Leszarom, hogy buzik vagytok, járjatok nyugodtan egymással! De ha a sajtó megtudja, addig éltetek!- fenyegetett minket.- Megértettétek?-engedelmesen bólogattunk. Csöndben ültük végig a megbeszélést. Egyszer csak észrevettem, hogy Harry nagyon feszeng. Próbálja takarni magát és markolássza a gatyáját. Kérdőn ránéztem.
-Kanos vagyok.- suttogta.
-De hát 1 órája elégítettelek ki.- néztem rá furán.
-Tudom.- sóhajtott.- De ahogy rád gondolok feláll.- csukta be a szemeit. Beharaptam az alsó ajkamat. Ne! Nekem is kezdett elég szűkössé válni a farmerom. Próbáltam Paulra figyelni de nem nagyon sikerült. Egyre csak kitörni készülő férfiasságom kezdett igencsak kényelmetlen helyzetbe hozni. Az egy kicsit megnyugtatott, hogy Hazza is ugyanígy érez. Mindketten szenvedtünk. Paul még nagyon a mondanivalója közepénél tartott. Ekkor olyan történt, ami után tudtam, hogy ha nem jutok ki a mosdóba ide fogok élvezni. Niall rámarkolt a gatyájára. Becsuktam a szemem és nagyot sóhajtottam. Nem, még egyszer mondom, nem jön be a szöszi! De ahogy megfogta! Azt hittem el fogok menni ettől a kis mozdulattól. 
-Paul.- suttogtam.
-Mi a baj Louis?- ölelte át a vállam. 
-Ki kéne mennem a mosdóba. Sürgősen!- néztem a szemébe. 
-De most nem mehetsz! Már alig van időm és még sok mindent el akarok mondani!- rázta meg a fejét. Felszisszentem. Harry minden mozdulata kínzásnak hatott. Úgy láttam ő már lenyugodott és figyelt a beszédre. Elkezdtem dobolni a lábammal. Én ezt nem bírom! 
-Mára ennyi.- kelt fel Paul és a srácok is. Én nem tudtam. A vágytól remegett az egész testem és nem bírtam mozdulni. 
-Gyere Lou!- fogta meg a kezem Harry és egy lágy csókot lehelt rá. Megremegtem.
-Hazza! Nem tudok.- dadogtam.- Kibaszottúl kanos vagyok!- haraptam az ajkamba, úgy, hogy sebes lett. Kikerekedtek Hazza szemei, majd becsukta őket.
-Kibírod hazáig?- nézte a plafont.
-Ne tudom. Vezetni biztos, hogy nem tudok.- nyúltam be a gatyámba. Hatalmasat nyögött. 
-Lou! Hagyd abba! És ha bejön Paul?- de közben ő is becsúsztatta kezét a kicsi Stylehoz. Egyszerre kezdtük el kényeztetni magunkat. Harry nem bírta és lehúzta a gatyámat. Én is megszabadítottam farmerjétől.  Egyszerre vertük egymásnak. Harry hihetetlen gyorsan elélvezett, majd én is követtem őt a csúcsra. Elterültünk Paul kanapéján. Ekkor nyílt az ajtó.
-Nyugi.- vigyorgott Zayn, mikor meglátta a riadt képünket.- Nagyfőnök már elment.- nagyot sóhajtottunk. Hazamentünk. Lezuhanyoztunk majd elég gyorsan elaludtunk. Elfáradtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése