2013. június 6., csütörtök

2. fejezet

2. fejezet

*Reggel*
-Lulukám.- simogatta valaki a hasam. Morogtam egyet.- Unatkozom.
-Harry. Álmos vagyok.- nyöszörögtem.
-Én meg unatkozom!- ismételte meg.
-Játssz Niallel papás-mamásat.- nevettem el magam. Vigyorogva megpuszilt.
-Ma van a NAP?- kérdezte szomorkásan.
-Igen.- öleltem erősen magamhoz.- Félek.- vallottam be.
-Én is.- nézett mélyen a szemembe. Ma van a NAP. 3 hónapja erre készülünk. Ez lesz eddigi életünk legfárasztóbb napja. Fotózás, interjú, még egy interjú, fotózás, próba, stúdió, főpróba, interjú, koncert. Előre rettegek, hogy a koncerten össze fogok esni.
-Nem akarom.- bújtam olyan közel Harryhez, amennyire csak tudtam.- Hazza...- ugrottam fel.- Te meztelen vagy!- lepődtem meg.
-Hát igen, mivel este nem repültek rám rejtélyes módon a ruháim.- vigyorgott.
-De ráfeküdtem a...- vakartam meg a tarkóm.
-Louis.- húzott az ölébe.- Szerinted hogyan aludtál egész este?- nevette el magát.
-Jesszus!- fogtam be a szám.- Sajnálom.
-Hidd el, ha zavart volna lelöktelek volna!- röhögött. Meglepődtem. Tetszett neki? Nem, nem ezt mondta. Csak nem zavarta. De hát Harry nem buzi! Vagy az? Egész este a farkán feküdtem, de őt nem zavarta? Sokáig gondolkodtam.
-Úgy szeretem mikor figyelsz rám.- mosolygott.
-Bocs. Mi?- eszméltem fel.
-Mondom úgy szeretem mikor figyelsz rám!- bújt hozzám.
-Sajnálom.- pirultam el. Elkezdődött a nap. A második interjú után már semmi kedvem nem volt folytatni ezt a napot. Kaptunk egy kérdést, ami igazából hozzám szólt, csak diszkréten az egész bandának tették föl.
-Vannak problémáitok a magasságotokkal? Esetleg megszóltak már titeket ez miatt a rajongók?- nézett végig rajtunk a műsorvezető. Mindenki nem-el válaszolt rajtam kívül.
-Igen.- mondtam halkan.- Alacsony vagyok.- vallottam be.
-Értem.- bólintott. A nap haladt tovább. A többi minden jól ment. Jött este a koncert. Előre rettegtem. A fellépés közben semmi szokatlan nem történt. Jött a dedikálás. Katasztrófa volt. A srácok engem ültettek az első helyre, így ahogy engedték be a fanokat hozzám jöttek először. Először még nem volt probléma. Kedvesek voltak. Majd jött egy lány. Hihetetlenül bunkó volt. Alá akartam írni a poszterét mire elhúzta előlem és a mellettem ülő Harry elé nyomta. A pólóján is Hazza göndör feje díszelgett. Elkezdett sikítozni. Eleve Harry gyűlöli ha valaki sikít. De mikor látta, hogy a csaj mit csinált velem nem válaszolt neki egy kérdésére sem és nem engedte neki, hogy megölelje vagy, hogy közös képet készítsen vele. És ezt mind a 4-en megtették vele. Kicsit kiborult a lány. Majd ezt mindenkivel így folytatták, aki velem nem volt normális. Köszönettel a szememben figyeltem a fiúkat. Értem tették. Ezek után jött csak a legrosszabb. Jött egy anyuka is. Köszöntem neki, mire annyit válaszolt, hogy a lánya megmondta neki, hogy tőlem ne kérjen aláírást, mert az elrondítaná a többiek összhangját. Hihetetlenül letörtem. És ezt így a szemembe mondta.
-Sajnálom, hogy ilyen lánya van.- szólt neki Harry.
-Tanulhatnál egy kis tiszteletet fiam!- mordult rá a srácra. Erre Hazza kiöltötte a nyelvét. Hatalmasat nevettem. A hölgy felháborodva az aláírásokkal elment.
-Köszönöm.- öleltem át legjobb barátomat.
-Óóóó...- olvadtak el a rajongók. Csak úgy kattogtak a fényképezőgépek.
-Louis! Harry!- rohant hozzánk egy gyönyörű lány.- Írjátok alá! Imádunk titeket!- mosolygott és elénk nyomott egy képet.- Persze titeket is!- fordult a többiek felé. Na ő az igazi rajongó! Még azt is ráírtuk neki, hogy szeretettel Nikének. Mivel, mint megtudtuk ez volt a neve. Sokkal jobban éreztem magam. Hulla fáradtan értünk haza. Mindenki bedőlt a saját szobájába. Azon gondolkoztam, hogy lezuhanyozzak-e vagy majd reggel. Hát a második lehetőség nyert és piszkos ruhában elaludtam.

*Reggel*
Ma végre szabadnapunk van! Ezzel a tudattal keltem délben. Egy törülközőt megfogva elindultam a fürdő felé egy alsógatyában. Az ajtóban már ott állt Niall és Harry. Mosolyogva figyeltem a szöszit. Látszott rajta, hogy neki bizony sürgős lenne. Ír néptáncot járt az ajtó előtt.
-Zayn, a rohadt életbe!- dörömbölt az ajtón.- 1 órája bent vagy! Ide fogok pisilni!
-Hát arra még várhatsz mire kijön.- mosolyogtam rá.
-Kösz a biztatást.- sóhajtott. Fájdalmas arccal várt tovább. Végigmértem Harryt is. Meztelen volt. Mint mindig. Ő nyugodtan állt egy törülközővel a nyakában, miközben a telóján twitterezett. Odamentem hozzá.
-Jó reggelt.- pusziltam meg.
-Neked is.- mosolygott és lefényképezett így, alsóban.- Had olvadozzon a nép.- nyomta fel a közösségi oldalra. Vigyorogva kikaptam a kezéből a készüléket és én is lefotóztam.
-Ezt azért nem rakom fel.- adtam vissza neki. Nevetve nézte a képet.
-Miért ne?- kuncogott. Ki cenzúrázta amit ki kellet majd felnyomta. 10 másodpercen belül 1000 like volt a képen.- Tudom mi kell a csajoknak.- mutatott magára. Megnéztem a képet a neten.
-Aha, meg "Robika Vok Puszcsi"-nak.- röhögtem fel hangosan.
-Részletkérdés.- vette vissza és tovább kockult. Sorban mindenki végzett a fürdőben. Mivel nem volt semmi dolgunk kitaláltuk, hogy elmegyünk szórakozni. Egy jó kis klubba mentünk. Elég jó hely. Már az elején sikerült kiválasztanunk a legdurvább piákat, így volt részünk a jó hangulatban. Egy valami nem tetszett. Mikor kimentünk Hazzával levegőzni, arra jött néhány csaj. Az egyiknek olyan dekoltázsa volt! Komolyan, még nekem is megmozgatta a fantáziám! Na de Harrynek! Istenem! Olyan merevedése lett! Oldalazva mert elmenni mellettük. Röhögve figyeltem bénázását. Visszamentünk a többiekhez. Ahogy sejtettem, mindenki segg részeg volt! Kivéve Liamet. Ő még csak simán részeg volt. Mikor indultunk volna haza, Harry felszedett valami csajt és hazahozta. Mérgesen figyeltem a lányt, aki elveszi tőlem a barátomat. Egész este nem tudtam aludni a sikításoktól és a lihegéstől. De nem csak Harryéktől jött! Zayn, Niall és Liam is hozott fel egy-egy lányt. Szörnyű éjszakám volt. Végül a fejhallgatóval a fejemen aludtam el. Gyűlölöm Harry ágyasait! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése