2013. június 30., vasárnap

10. fejezet

10. fejezet

*Louis*
Csöndben léptem be a szobámba, mivel tudtam, hogy Harry ott alszik. Zayn mondta. Halkan odamentem az ágy mellé és levetkőztem. Alsógatyában befeküdtem az alvó angyal mellé. Mosolyogva figyeltem hogyan szuszog. Csak keveset láttam szerelmemből, de nekem ez is elég volt.
-Hiányoztál.- nézett rám gyönyörű zöld szemeivel melyek csillogtak a Holdfényben.
-Szeretlek.- csókoltam meg gyengéden.
-Mit csináltál?- kapaszkodott a nyakamba. Homlokunkat összenyomtuk.
-Csak elintéztem pár dolgot. Lemosattam a kocsit... semmi különöst.- éreztem émelyítő illatát. Semmihez nem fogható az az érzés mikor kitölti minden érzékszervemet Hazza.
-De ígértél valamit!- puszilgatta a nyakam.
-Kimondta, hogy nem tartom be?- vigyorogtam. Éreztem, hogy egyik lába az én lábaim közt van és igen érzékeny területet érint. Azt hittem felnyögök a tudatól! Teljesen megőrjített.
-Annyira szeretlek!- túrt a hajamba.
-Én is téged Haz!- a mai nap folyamán már harmadszorra éreztem azt, amitől simán el tudtam volna élvezni bármiféle kényeztetés nélkül. Harry teljesen felizgult. Kemény erekciója lábamnak feszült. Egyre nehezebben vettem a levegőt. Éreztem, hogy minden mozdulatomnál az ő lába is érinti az én büszkeségemet. Tudtam, hogy már az én alsóm is igencsak szűkös. Lassan puszilgattam végig izmos mellkasát. Halkan nyöszörgött.
-Louis!- szólt rám.- Emlékszel a határra?- húzott fel egy csókra.
-Persze.- mosolyogtam bele a kicsit elhúzódott csókolózásba.
-Tudod, ha most még egyszer megpuszilsz elérem azt a határt!- ahogy láttam szerelmem szemében a vágyat nem gondolkodtam és V vonalánál kezdtem el apró puszikkal behinteni.
-A kurva élet...- hörgött. Ahogy káromkodott olyan emberinek tűnt, mégis olyan volt, mint egy angyal! Hihetetlen. Fordított a helyzetünkön így ő került fölülre. Hevesen csókolta végig testem, majd boxeremnél megállt. Lassan lehúzta és mosolyogva puszit nyomott gatyámból előkerülő fenevadra. Beleremegtem puha ajkainak érintésébe.
-Haz...- suttogtam. Belemarkoltam puha, göndör hajkoronájába.
-Máris Kicsim.- kuncogott és lassan bekapta egész hosszomat. Hátrahajtottam a fejem és csak élveztem ahogy Harry feje mozog rajtam. Hihetetlen érzés volt. Halkan nyöszörögtem. Minden mozdulata egyre közelebb vitt a gyönyörhöz.
-Harry, Louis, nem jött... BAZDMEG!!!- kerekedtek el Zayn szemei ahogy ránk nézett. Harry gyorsan felpattant és ránk húzott egy takarót.- Sajnálom srácok, de máskor igazán bezárhatnátok azt a kurva ajtót!- nevette el magát, gondolom a képünkön. Riadtan figyeltük Hazzával fekete barátunkat.- Amúgy azt hiszem mentális problémáim lesznek ezután.- simogatta a tarkóját idegesen.- Bocs még egyszer.- ment ki és becsukta az ajtót.
-Sajnálom.- csókolt meg Harry. Nagyot sóhajtottam.
-Nem a te hibád. Inkább aludjunk.- keltem fel és felvettem az alsógatyámat. Harry is követett.
-Holnap bepótoljuk.- puszilt a nyakamba. Kirázott a hideg. Óvatosan végigsimított az oldalamon. Megfordultam, hogy szembe legyek vele és adtam neki egy puszit majd lefeküdtünk.
-Jóét!- húztam közel magamhoz és átöleltem.
-Neked is Kicsim!- ásított és elég gyorsan elaludtunk mindketten.

*Reggel*
-Boobear.- simogatta valaki az arcom.
-Csak még egy kicsit.- morogtam és a fejemre húztam a takaróm.
-De kihűl a reggeli.- hallottam meg Harry hangját. Mosolyogva kinyitottam a szemem.
-Anya!- ugrottam a nyakába.- Mit keresel itt?- adtam neki egy nagy puszit.
-Csak gondoltam meglátogatom a fiamat. Vagy baj? Mert akkor már össze is szedem a csajokat és megyünk is!- játszotta a sértődöttet.
-Anya!- húztam közel magamhoz.- Tudod, hogy te sohasem zavarsz!- szorítottam magamhoz. És ekkor leesett.- Itt vannak ők is?- ugrottam ki az ágyból és lerohantam. Ott voltak! Mind a négyen! Az én kis húgaim! A többiekkel szórakoztak.
-Hé!- szóltam rájuk.- Ők az enyémek!- néztem mérgesen a fiúkra.
-Értettük apa.- vigyorgott Niall, aki éppen Lottieval dumált.
-Add vissza a húgom!- húztam magamhoz.
-Tetszik a sapid.- vigyorgott és levette a fejemről. 
-Azonnal add vissza!- kezdtem el csikizni.
-Louis!- üvöltött röhögve.- Itt van a tetves sapkád, csak engedj el!- nyomta a kezembe.
-Tetves?- akadtam ki.- Még, hogy tetves! Agy állunk? Jól van Lottie! Menj csak vissza Niallhöz! Őt úgyis jobban szereted!- fordítottam neki hátat.- Fizzie!- fordultam másik húgom felé.- Nem is öleled meg a bátyád?- tartottam neki a kezeim.
-Bocs Louis, de majd később.- fordult vissza Zayn felé. Lottie folytatta a báj csevejt a szöszivel. Ikerhúgaim pedig letámadták Harryt. 
-Állj!- kiáltottam.- Miattatok!- néztem végig a srácokon.- Miattatok van! Elvettétek a húgaimat!- mérgelődtem.
-Nyugi kicsim.- ölelt át anya.- Csak haverkodnak. Szeretnek téged!
-De akkor miért nem rajtam lógnak?- kulcsoltam össze a karjaim a mellkasom előtt. 
-Mert a srácokat még nem ismerik annyira. Csak barátkoznak.- adott egy puszit és ő is csatlakozott a Phoebe, Daisy, Harry trióhoz. Hát ez hihetetlen! A fiúk ellopták a családom! Felmentem ás átöltöztem. 
-Mehetünk?- néztem végig rajtuk. Megbeszéltük, hogy elmegyünk a vidámparkba. Mind a 10-en. Érdekes mutatvány lesz! 
-Cipelj minket Louis!- rohantak hozzám az ikrek. 
-Máris hölgyeim.- kaptam fel őket.- Nyertem!- tátogtam Harrynek. Nevetve megcsóválta a fejét. Elmentünk. Hihetetlenül jó volt! Tudtam, hogy Lottie jól bírja a mindenféle gyomorforgatós játékot, így felráncigáltam mindenhova.- De még oda is!- húztam magammal az óriás hullámvasút felé. 
-De Louis! Az kisbabáknak való!- állított meg.- Én oda szeretnék!- mutatott a szabadesés felé. Hihetetlen magas torony. Felvisznek a tetejére és olyan mintha lezuhannál. 
-Oké!- csillant fel a szemem. Már rohantunk is a játék fele. Elsőként foglaltuk el a helyünket. Olyan érzés volt, mikor zuhant le, mintha a torkomban lenne a gyomrom. Állat! Lottienak is nagyon bejött, ezért még 4-szer felültünk rá. Liam nem értette mit eszünk rajta, így feljött velünk. Mikor leértünk kidobta a taccsot. 
-Jól vagy?- öleltem át a vállát.
-Mazochista állat!- nyöszörögte majd inkább csatlakozott a többiekhez. Mi Lottieval folytattuk az adrenalin körutunkat. Mindent, amiben volt valami izgalom kipróbáltunk. Nagyon jó nap volt! Este fáradtan értünk haza. Anyáéknak haza kellett menniük, így megint 5-en maradtunk. 
-Arra gondoltam, hogy megnézhetnénk valami horrort.- dobtam fel az ötletet. Mindenki benne volt.- Azt mondják nem rossz film.- nyomtam be a Sinistert. A felénél úgy volt Liam és Niall, hogy elmennek hányni, aztán lefekszenek. Nem értettem mi olyan durva rajta. Jó, volt benne néhány para rész, de egyedül, egy sötét szobában jobb lett volna. Ekkor jött a fűnyírós rész. Liam felkelt és besétált a szobájába. Niall is követte a példáját. Zayn csak becsukta a szemeit, hogy ne lásson. Nem értem őket. Ez nem is az a véres horror. Majd egyszer megnézetem velük a Sziklák szemét! Tuti beszarnak! Zayn végigszenvedte. Mikor vége lett, kivettem a DVD-t és felkapcsoltam a villanyt. Harry édesdeden aludt, Zayn pedig rettegve figyelt engem.
-Én nem alszok egyedül!- adta a tudtomra. 
-Ugyan Zaynie!- vigyorogtam rá.- Ez nem is volt félelmetes! Tudok neked olyan horrort mutatni amitől esküszöm egy hétig nem alszol! Láttad már a Cannibal holocaust-ot?- ültem le mellé a kanapéra.
-Nem, de hidd el, hogy nem is akarom!- bújt közel hozzám.
-Elég ha annyit mondok, hogy megjelenésekor több országban is betiltották. Garantált álmatlanság!- simogattam a hátát.- Egyszer megnézhetnénk.
-Na meg a halál!- nézett rám ijedten. Így, egymás vállán aludtunk el. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése